Anna Karenina

Anna Karenina - Film
'Vay be ne aşkmış!' dedim izlerken. Her şeyden, herkesten vazgeçirtebilecek bir aşk. Yaşananlar bir Türk filminde yaşansa seksen çeşit cinayet çıkardı. Hoş filmde de kadın yerden yere vuruldu tabii. Bütün karışıklıkları bir tarafa bırakırsak filmdeki sahne geçişlerine bayıldım. Film değil de tiyatro izliyormuşum gibi hissettim. Dans sahnesinde çalan müziğe ise tek kelimeyle bayıldım. Filmdeki ihtişam geçtiği dönem itibariyle muhteşemdi. Keira Knightley dönem filmleri için biçilmiş kaftan gibi bu tarz filmlerde rolüne hep tam oturuyor. Bu tarz dönem filmlerinden bir de aşk, ihanet, karamsarlık içeren filmlerden hoşlanıyorsanız hiç gecikmeden izleyin. Keyif alacağınıza eminim. Filmdeki kostümlerle ilgili daha detaylı bilgi için lütfen tıklayın. 

2 yorum:

  1. sinemcim tavsiyene uyup dün ''The Impossible'' seyrettik, cok güzel bir filmdi.Allah böyle felaketler göstermesin kimseye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Evet kimseler böyle felaketler yaşamasın umarım.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.