Hotel Transylvania

Hotel Transylvania - movie
Animasyon filmlere bayılıyorum, hele bir de böyle bol karakterli ve bol eğlenceli olunca tadından yenmiyor doğrusu. Ebeveyn çocuk ilişkilerinin tatlı bir dille anlatıldığı filmimizde bol kahkaha garanti. Hayal gücünüzü zorlayacak karakterler filmin neredeyse tüm sahnelerinde karşınıza çıkacak.
Çocuklarınız kendilerini korkutan masal kahramanlarının aslında onlardan korktuklarını öğrenince biraz şaşkınlık yaşayabilirler ;) Kimin kimden korktuğu büyük bir ikilem aslında. Canavarlar insanlar tarafından rahatsız edilmedikleri, sadece kendilerine özel, rahat davranabilecekleri bir otelde toplanmak isterler. İnsanların gelmemesiyle ünlü bu otele bir gün bir insan gelir ve tüm macera orada başlar. Patlamış mısırları hazır edin çok eğleneceksiniz.

2 yorum:

  1. Tam bana göre bir film, zaten ben onların arasında yaşıyorum. Gerçek dünyaya dönmekte zorlanıyorum çoğu zaman...:)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.