15 Haziran 2013

Yatak Odası Dekorasyonu

Geçen sene bu dönemlerde yaptığım salon dekorasyonunun ardından hazır borçlar da bitince yatak odamı dekore ettim. Salonumu merak edenler buradan ulaşabilirler. Salon demek yerine yaşam alanım dersek daha iyi olur çünkü yatmak dışında her çeşit aktiviteyi burada yapıyorum. Yatak odama geri dönersek, aslında çok daha köklü değişiklikler yapabilirdim fakat oturduğum apartmanın gerçekten çok eski olmasından ve bulunduğum bölgedeki eski apartmanların yıkılarak yenilerinin yapılmasından dolayı taşınmazları ellemeyeyim dedim.
Salonumun resimlerini inceleyenler görmüşlerdir orada da birkaç duvarı başka renge boyamıştım. Bu odamda da yatak başının dayandığı duvarı laciverte boyadım. Boya hakkında kısa bir bilgi paylaşmak istiyorum. Sık sık boya yapan biri olarak Marshall kullandığımda hiçbir sıkıntı yaşamadan, kolayca duvara uygulayabiliyordum. Bu kez elime geçen karteladan rengimi seçip bu renk dedim ve tesadüf bu kez şansıma Filli Boya çıktı. Üzülerek söylüyorum ki bu markadan hiç ama hiç memnun kalmadım. Eğer kendiniz bu çeşit bir uygulamaya başlayacaksanız kesinlikle Marshall'ı tercih edin derim.


Duvarımı boyayınca üzerine ne yapmalıyım diye uzun süre düşündüm. İlk önce duvar çıkartmalarından yapmak geldi aklıma. Birçok seçenek arasından birkaç taneye düşmüştüm ki bu kelebeklerle karşılaştım. Çok beğendiğim çıkartma 160 TL'ler civarındaydı. Bu kelebekler ise 12'li paketi 14,90TL olarak satışta. http://www.gittigidiyor.com/ 'daki stickercenter'dan aldım. Bu paket dışında 242lü ve 36'lı paketleri de mevcut. Ben farklı renkler istediğimden 3 ayrı paket aldım. İstediklerimin dışında diğer renklerden de örnek göndermişlerdi. Siyah olanı yine yatak odamda yapacağım bir çizimin yanında kullanmaya karar verdim. Bittiğinde beğenilerinize sunacağım.

Etrafım apartmanlarla çevrili olmasına rağmen çok güzel güneş alan bir evim var. Aydınlık odalar hep içimi açmıştır. Yatak, komodinler ve şifonyerler Ikea'ya yeni gelen bir serinin, Brusalı, ürünleri. Görür görmez tamam bu dedim. Yatağın altında çekmeceleri var ki bu benim için bonus. Hem Hera'nın yatağın altına girmesini engellemiş oldum hem de bana +çekmece oldu. Hoş Hera'nın odaya girmesi yasak. Kapının önüne kadar gelip oraya oturabiliyor ancak. İçeri giremediği için çoğu zaman vızıklanıyor ama çare yok yasak ;)

Bu Pinokyo taa Budapeşte gezimizden beri evimin bir köşesinde duruyordu ama bu kez yerini buldu diye düşünüyorum. Aslında ipleri olan bir kuklaydı ama bazı ipleri yıpranıp koptu ve hep birbirlerine karışıyorlardı. Ben de Pinokyo'yu azad etmeye karar verdim ve onu iplerinden kurtardım. O artık bir kukla değil. 

Fonda gördükleriniz; çoğunu merak edip aldığım, kimini henüz deneyemediğim kozmetik stoğumun krem ve türevleri kısmı :) Tabii köşeden dekorasyon dergisi de kendisini göstermiş.

Kelebeklerim odaya her girdiğimde beni mutlu ediyorlar. Sayılarını çoğaltmalı mıyım yoksa böyle mi kalmalı şu an onu düşünüyorum.

Çok fazla halı sevmem evde ama yatak odasında, en azından yataktan indiğinizde ayağınızın yumuşak bir yere basması gerektiğine inananlardanım. Bu yüzden bu dar kısıma minik de olsa bir halı aldım. Perdelerimi de ilk defa böyle yerlerde kullanıyorum ama sanki böyle çok güzeller. Ellemedim o yüzden. Sürünsünler yerlerde. Ufukta görünen kitap hala okumaya çalıştığım "Boş Koltuk". 150. sayfalara geldim ama hala kitabın yazılış amacı ortada yok. Bittiğinde duygularımı sizlerle paylaşacağım. Ayrıca abajurlarıma uygun bir de tavan lambası aldım ama henüz elektrikçiyi eve getiremedim. O da olacak bir gün.

Bu son resimle birlikte odamın sizinle paylaşmadığım tek bir duvarı kaldı. Onu da çizimi bitirdiğimde görebileceksiniz. İyi hafta sonları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...