The Oscar Favorite'te Yazmaya Başladım :)

Film izlemeyi seven Sinem'e sadece filmler üzerine yazılar yazılan bir siteden teklif gelir de onu kabul etmez mi? Kabul etmek ne demek sevinçle atlar :)) Atladım vee yazmaya bile başladım.
The Oscar Favorite'in sahibi sevgili Alper sayısını tam olarak bilmediğim birkaç arkadaşla birlikte Oscar ödülü almış tüm filmleri yorumlama projesini başlatmış ve bana da bu güzel projenin içinde olmamı teklif etti. İlk yazım izlerken oyunculuklara bayıldığım The King's Speech - Zoraki Kral üzerineydi.


Bir başka siteye yazı yazmanın zorluklarını her seferinde yaşasam da konu filmler olunca daha da stresli geçti yazı süreci. Bir Zoraki Kral için yarım günümü harcadım diyebilirim. Yazdım sildim, yazdım sildim, ... En son halini de hiç okumadan Alper'e gönderdim :) Okusam yine silecektim.
Yazım sürecini daha fazla anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum. Sadece söylemek istediğim The Oscar Favorite'te yakında yeni bir şeyler olacak. Bizi takipte kalın ve Oscar'la ilgili her haberi The Oscar Favorite'ten izleyin. Herkese Oscar'lı günler ;)

8 yorum:

  1. ne güzel olmuş senin adına çok sevindim :) siteden de şimdi haberim oldu sinema sever olarak asla kaçırmam yorumları !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sitede her çeşit filmim yorumuna ulaşma şansına erişebilirsin.

      Sil
  2. Sinem'cim tebrik ederim harika bir haber!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Bakalım orada da yazalım neler olacak ;)

      Sil
  3. Hep birlikte çok güzel işler yapacağımıza eminim. Bu yazı vesilesiyle tekrar hoş geldin demek istiyorum. Gerçekten ne kadar uğraştığını görebiliyorum. Umarım her şey güzel olur hep beraber yazar, okur ve eğleniriz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. filmime çalışmaya başlıyorum az sonra diğer arkadaşlar bozulmasın ;) Bütün en iyi filmleri ben yorumlayacağım :P

      Sil
  4. Hayırlısı olsun. Umarım güzel olur.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.