Premio Dardos - Dart Ödülü Aldım A Dostlar ;)


Sevgili Sevdanın Sokağı bana bu ödülü layık görmüş sağ olsun:) Bu güzel ödüle çok sevindim. Unutulmamak güzel şey. Tabii bu ödülün de bazı kuralları var.
*Ödülün fotoğrafını yayınlamak
*Ödülü aldığınız bloğun linkini paylaşmak
*15 bloğa bu ödülü dağıtmak
Dolayısıyla şimdi birbirimizi tanımamızı sağlayacak olan bu güzel ödül için sizleri seçtim Pikachu'lar ;)

Bu durumda sevgili seçilenler sizler de bu ödülü tüm cömertliğinizle dağıtın kii birbirimizi tanıyalım :)

23 yorum:

  1. Teşekkür ederim efenim :)
    Fakat hala sana hediye ettiğim çizimi bloguna koymamışsın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyucam koyucam :) Bundan sonraki ilk post o. Pazar gününe kadar çok yoğunum ardından tataaaamm yapıcam sana ;)

      Sil
    2. Hehehe :) Makara yapıyorum canım, ben sana hediye etmişim, ister koy ister koyma :)
      Kıymetini bil yeter :D

      Sil
  2. bende aldım ödülümü. Seni izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  3. Sinemciğim çok sağ ol çok teşekkür ederim. Bana da and the dardos goes to... yaptın ya ne diyeyim sana :)

    YanıtlaSil
  4. Canım Sinem'im yerim seni ya!
    Cok teşekkür ederim. Tebrikler sana da bu ödülü aldığın için. Seni cok seviyorum, hemen koşuyorum ben de bloguma, ödülüm için sevinmeye gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :) hemen paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)))

    YanıtlaSil
  7. Sinem'ciğim çok teşekkür ederim, ilgin için. Çok sevindim. Böylelikle tanımadığımız çok fazla blogger arkadaşa da ulaşmış oluyoruz :)
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) Evet, bilmediğimiz ama ilgimizi çekebilecek o kadar çok blog var ki. Böyle etkinlikler sayesinde buluyoruz birbirimizi. Sevgiler benden :)

      Sil
  8. İlk önce tebrik ederim canım ödülün için.
    Sonra çok teşekkür ederim bu güzel ödül için :)
    Hatırlanmak, ödüle değer bulunmak ne büyük bir motivasyon değil mi??

    En kısa zamanda bloğumda paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İnsan kendini özel ve mutlu hissediyor:)

      Sil
  9. Sinem'cim, adımı görmesem darılır ağlardım valla :)
    Süpersin :) Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.