Sinem Neredeymiş??


Ne zamandır yokum, yazmıyorum ama bir sorun neden? Zırt pırt yazı yazan kız nerede? Neden yazmıyor? Merak eden var mı? Etmeyenler de ettiyse eğer anlatayım ;)
Önce uzatılan bayram tatili, ardından hastalık ve bu dönemde de hazırlandığım 100 kişi kadarlık Kitap Ağacı 1. yaş organizasyonu sebebiyle ne yazı yazmaya ne de takip ettiğim blogları takip etmeye mecalim kalmıyor.
Yukarıda gördüğünüz resim ise yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır babında ;) Yakında burada yazılarını göreceğiniz bir cennet köşesinin resmi. İşte bu güzel yerde kendimi kaybettim ve yazı yazmayı unuttum. Neyse ki Ankara'nın karanlık, yağmurlu ve soğuk havasına kavuştum da yeniden yazasım geldi :P
Yakında görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Kendini kaybedilmeyecek gibi değilmiş zaten, insan görür görmez etkileniyor... heycanla bekliyoruz yazılarını :)

    YanıtlaSil
  2. görüşmek üzere efendim. fazla bekletme yahu :D

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin o zaman ;) şu yoğunluğun geçsin bir hele bol bol yazacaksın zaten eminim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.