Biz 10 Blogger, 1 Hikaye Yazıyoruz


Evet, evet gerçekten :) Sevgili 1 Delinin Günlüklerinden çıkan bu muhteşem fikre ben de son anda katılabildim. Benim 8. bölümünü yazacağım hikayemizin yazımına çoktan başlandı bile. Önce hikayemizin bölümlerini yazacak bloggerları görelim. Ardından da hikayemizin nasıl ilerlediğini :)


8- Her Şeyden Konuşmalı

Bu 10 kişiden nasıl bir hikaye çıkacak merak edenler varsa bizi izlemeye devam edin :) 

Bir Hikaye Yazıyoruz Bölüm 1

Bir otel odasında yalnız kalışımın hikayesidir aslında bu..
Yıllar sonra paylaşmak istediğim..
Belki yerine varmaz ama sesimin çıkmasını, duyulmayı istedim..
O gün; 

En güzel kıyafetlerini giymek için kalktım sıcak yatağımdan.
Senden önce kalkmalıydım ki sana şahane bir kahvaltı hazırlamaktı niyetim.
Yukarı çıktığımda çoktan giyindiğini gördüm ki hemen aşağı gelmeni istedim senden gerçi meşgul koca her zamanki gibi erken gidecekti..
Koskoca görkemli evin kapısına kadar götürdüm seni  öptüm ve uğurladım kendi ellerimle.
"Akşam geç kalma " yankılandı sesim sen uzaklaşırken...

Bir Hikaye Yazıyoruz Bölüm 2

Öylesine yalnızdım ki oda temizliği için gelen genç ama ne yazık ki yakışıksız personele bana eşlik etmesi için rica ettim. Aslında yakışıklı olması da fark etmiyordu. Tek istediğim, o an da hissettiklerimi anlatabileceğim birinin yanımda olmasıydı. Aksi halde dün ve önceki gece yaptığım gibi duvarlarla konuşmak zorunda olduğumu biliyordum. Benimle oturup bir kaç kadeh içmesi için bu genç adamı ikna etmiştim. Fakat ne bir şey içiyor ne de teselli edici cümleler kuruyordu. Bana sadece anlıyorum anlıyorum deyip duruyordu. Ama sanırım yılbaşı gecesi böyle tek başıma bir otelde olduğum için bir şeyler hissediyordu çaresizliğime dair. Başım dönüyordu ne yaptığımı ve söylediğimi bilmiyordum. 20 dakikalık bir sohbetin ardından müsaade isteyip işinin başına dönmesi gerektiğini söyledi.  
Devamı için...


Bir Hikaye Yazıyoruz Bölüm 3
...
Kim kime tosladı? O hastaneye nasıl  gittim? Ne zamandır buradayım? Tüm bunları hatırlamadığım gibi; "adımı, ailemi, geçmişe ait yaşadığım ne varsa hiçbirini de hatırlamıyorum" demeyi elbette çok isterdim. Ama kaderimde yazan hikaye, basit bir Yeşilçam hikayesinden daha acımasız olmalı ki dün geceki kaza haricinde geçmişte başıma gelen her şeyi zehir gibi hatırlıyordum maalesef.  

Bir Hikaye Yazıyoruz Bölüm 4
Eskiden beri duyguları yüzünden okunan biri olmuşumdur. Polise de nasıl bir ifadeyle baktıysam "Sizi bu halde rahatsız etmek istemezdim hanımefendi ama yasal bir prosedür." açıklamasını yapmak zorunda hissetti. 

Bir Hikaye Yazıyoruz Bölüm 5
 Şaşkındım evet..Bir zamanlar aşkım hayatım diye kaydettiğim numaranın yerinde şimdi sadece "Savaş" yazıyordu. Sanki sıradan biriymiş gibi.Ne olmuştu da bu hale gelmiştik biz,içim acıyor ne yapacağıma karar veremiyordum. Bir tarafım aç diyordu telefonu. Aç ve "aşkım sana ihtiyacım var gel ne olur, yeniden başlayalım, yaşanan her şeyi geride bırakalım." de. Olabilir miydi bu ihanet affedilebilir miydi.Hiç bir şey olmamış gibi hareket edilebilir miydim. 

Siz de benim kadar heyecanlandınız mı? Hikaye inanılmaz bir hızla ilerliyor ve ben çok heyecanlıyım ;)

4 yorum:

  1. Aaa durrr durr dur bu çok harika bir fikir ve bunu gece sakin kafayla bir okumam lazım attım fava ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştık :) Bence de harika bir fikir. İki bölüm yazıldı daha ve ummadığım şekilde ilerliyor.

      Sil
  2. süpersiniz bende fava attım sindire sindire okuyacağım :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.