Başak ile Bengi Evlendi

Bugün size güzel bir hikayem var. Sonu mutlu biten her hikaye gibi bu da okuyup bitirdiğinizde sizi mutlu edecek içinizi ısıtacaktır eminim. Bu kısa, mini mini hikaye Başak ile Bengi'nin düğün hikayesi. En unutulmaz günleriydi ve onlar için en büyük dileğim her günlerinin böyle mutlu, heyecan dolu ve sevdikleriyle geçmesi olacak.

Başak'la tanışıklığımız benim için oldukça ekstrem bir yerde Tömer'de Fransızca kursunda gerçekleşti ve o günden bugüne 8 yıllık bir dostluk meydana geldi. Aslında ilkokuldan arkadaş olan bu tatlı çift yıllaaar sonra bir sınıf buluşmasında bir araya gelince ne oldu dersiniz? Elbette ki şimşekler çaktı, gök gürledi ve taptaze bir aşk meydana geldi. Günler geçti, kararlar verildi ve bir baktık evleniyorlar. Eh demiştim ya canlarımdan biri diye bana ihtiyacı olan her an yanında olmaya çalıştım. Dilerim bu unutulmaz günü onun için en mükemmel şekilde atlatabilmişizdir. (Önemli not: Lütfen fotoğraftaki saç modelime bakarak beni yargılamayın :) Tarzım değil, kuaför kurbanıyım.)

12:20'de yapılan nikahlarının ardından gece bitene dek onlarlaydık. Fotoğraf çekimi, dinlenme, düğün mekanına geçiş, tekrar fotoğraf çekimi ve gecenin kalanı için yeniden dinlenme molalarıyla bir çırpıda biten bir düğün günüydü. Birlikte geçirdikleri her gün mutluluklarına mutluluk katsın dileklerimle onları izledim düğün boyunca ve eminim ki katacak. Yedik, içtik, eğlendik ve tabii ki yorulduk. Oldukça üşüyen bir grubumuzda vardı ama çare yok kalkıp oynamadılar ;)

Sonra ne mi oldu? Bengi'nin ellerinden çıkan kütüğü, Başak'ın ellerinden çıkan numaratör mandalı ve yapımında katkılarım olan nikah şekerlerini masadan topladığım gibi eve geldim :)) Artık pazar günü olmuştu, ayaklarım ağrıyordu, eh gelinle damat da kazasız belasız Fethiye'de olduğuna göre dedim bir yorgunluk kahvesini hakettim.
İşte tam bir "Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine" hikayesi anlattım sizlere. Başaaaak, Bengiii sizi seviyoruuumm, hep mutlu olun :) 

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.