Pixels

Sevgili okuyucu atari oyunlarını hatırlıyor musun? Peki ya atari salonlarını? Görüntülerin kare kare önümüzde hareket ettiği oyunlar aslına bakarsak çok da uzağımızda değil ama teknoloji inanılmaz bir hızla ilerliyor. 1980'lerde işte tam da bu bahsettiğim salonlarda vakit geçiren çocuklar Brenner, Cooper, Ludlow ve Eddie yıllar yıllar sonra yine bu oyunlar yüzünden bir araya gelecektir.

Atari oyunlarının hareket biçimini çözen Brenner, tüm oyunlarda yüksek başarı elde etmeye başlayınca Dünya Şampiyonasına katılır ve maalesef Eddie'nin ardından ikinci olur. Bu ikincilik yüzünden başarısız ve beceriksiz bir insan olduğuna inanınca da hayatı bambaşka bir yönde seyreder. Artık evlere sinema sistemleri kuran biridir.

Dünya Şampiyonası'nın bir diğer özelliği ise çocuklar oyunları oynarken kaydedilen görüntülerin bir uzay kapsülüne konularak olası uzaylılara bir çağrı niteliği taşıyacak olmasıdır. Ne var ki bu çağrı uzaylılar tarafından yanlış anlaşılınca atari oyunlarındaki tüm karakterlerle dünyaya bir saldırı başlar. Pixels artık dünyanın üzerinde fink atmaktadır.

Tahmin edceğiniz gibi aksiyonun başlayacağı an tam da bu andır. Filmin ilk yarısı bu kahramanların çocukluklarını anlatırken ikinci yarıda büyük savaş başlıyor. Klasik bir Adam Sandler filmi izleyeceksiniz gibi yorumlar yapılsa da konunun güzelliği ve görsellik açısından tam doyuma ulaşacağınızı söylemeliyim. Yazın son günlerini iyi değerlendirmek isteyenler için Pixels güzel bir eğlencelik olacak. Keyifli seyirler.


6 yorum:

  1. Merak ettiğim bir filmdi aklımda olsun

    YanıtlaSil
  2. konu biraz acaip gelse de atarilerin hatrına seyredilebilir..

    YanıtlaSil
  3. Ben bu filmi çok daha basit düşünmüştüm. Hatta oğlum hep gitmek istiyor ama ben sürekli erteliyorum. Afişine tekrar baktım da pek de haksız sayılmazmışım sanki , ama sen öyle güzel yazmışsın ki fragmanı izledim ve ben şok :)
    Yarın sinema yolları göründü sayende canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlun bayılacak sen de çok seveceksin umarım :) Keyifli seyirler.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.