Yağmurlu Hava Hera'sı

Yağmurlu günler yaklaştı diyemeden geliverdiler biz de Hera ile sonbahar sokak modasının startını vermiş olduk. Aslında kendisine hemen aşağıda gördüğünüz polarlı yağmurluktan almıştım ama onu giydiğinde yürümeyi reddetti olduğu yere çöküverdi. Dışarıya çıkardığım ikinci denememizde ise bir şekilde yürümeyi başarsa da bu kez de çişini yapmadı. Çiş yapmasını beklediğim yaklaşık 1 saatin ardından polarını üstünden çıkardığımda bir de baktım benimki çömelmiş çiş yapıyor.

Durum bu olunca haydi dedim havalar daha çok soğumadı biz t-shirtle bir süre daha devam edelim ve başladık benim t-shirtlerimi giymeye başlamaya. Yani bu sıralar yağmurlu günlerde Hera'yı her renk görebilirsiniz beyaz, mavi, pembe, yeşil, ...
Ha bir de yağmurluk alamadım diye düşünmeyin, t-shirt daha çok işe yarıyor gördüğünüz gibi. Sokağın bütün çamuru, kiri onda kalıyor Hera'nın tüyleri de hiç dışarı çıkmamış gibi tertemiz oluyor. 


4 yorum:

  1. bende kızıma aldım kış için küçük ırk oldugu için bulmak zor oluyordu artık yağmurlu ve soguk havalardan korunacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) Ben de üşümesinden çok korkuyordum böylece hallettik bu sorunu.

      Sil
  2. çok tatlı olmuş çıkarmaya çalışmıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk giydiğinde birkaç denemesi oluyor ama dışarı çıktıktan sonra üzerinde bir şey olduğunu unutuyor diyebilirim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.