Otel Transilvanya 2

Otel Transilvanya ilk bölümüyle çoğumuzun kalbini çalmıştı eminim. Şimdi de ikinci bölümle yeniden bizlerle buluşuyor. Bizleri korkutmaktan çok ama çok uzak canavarlarımıza bu kez kıpkıvırcık saçlarıyla minik Dennis de katılır. Tatlı mı talı çiftimiz için büyük kararları verme zamanı da çok geçmeden gelecektir.

Mavis ve Jonathan tatlı Dennis'lerini hiçbir çocuğun bulamayacağı kadar ilginç bir ortamda büyütmeye başlarlar ancak Dennis hiç bir şekilde vampir olduğuna dair belirtiler göstermeyince Mavis onun insanlarla büyümesinin daha iyi olacağına karar verir ama baba Drakula torunundan ayrılmayı hiç istemez. Dennis'in içinde gizli bir vampir olduğuna çok inanmaktadır. 

Böylece Jonathan ve Mavis, Jonathan'ın büyüdüğü yere doğru yola çıkarken Dracula da canavar arkadaşları ve torununu yanına alarak Dennis'in içindeki vampiri ortaya çıkarmaya çalışır. Mavis gördüklerine hayran kalmış ve kesinlikle buraya taşınmalıyız diye düşünürken Dracula ise çaresizce Dennis'le uğraşmaktadır. İşler istediği gitmese de ilerleyen zamanda herkesi ilginç bir sürpriz beklemektedir.

Otel Transilvanya 2 zaman zaman içerisinde barındırdığı esprilerle beni gülümsetse de görsel başarısına rağmen benden çok geçer bir not alamadı maalesef. Büyüklerden ziyade çocukların keyif alacağını düşündüğüm Otel Transilvanya 2 maalesef çok başarılı bir yapım olmamış. 



12 yorum:

  1. Çocuklarla gidilecek filmlerden...paylaşım için tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. İzlemeyen animasyon hayranları pişmanlık duyar. :) Harika bir film en az ilk serisi kadar kaliteli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle ilk filmi izlemeyenler izlesin ama harikalar da yaratılmamış öyle değil mi?

      Sil
  3. İlk serisi daha güzeldi bunun ya ikinci pek güzele benzemiyor dediğin gibi çocuklara daha çok hitap ediyor :) bizde başka filmlere bakarız ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilkini çok sevmiştim, zaten +1 puanla izlemeye başladım. Sanırım o gece böyle bir şeye çok ihtiyacımız vardı, çok severek izledik. "Bla bla" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İlkini ben de ağzım açık izlemiştim, her şey çok güzeldi ama bunda nedense birkaç gülümsemeden öteye gidemedim. Belki, otelin, yaratıkların kısacası her şeyin aynı oluşundan kaynaklanıyordu. Zaten kalbimi de küçük Dennis'e bıraktım ;)

      Sil
  5. İkincisini henüz izlemedim ama izlenecekler listemde :D Yorumuna, büyük ihtimalle, ben de katılacağım çünkü ilk filmler genelde daha güzel oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, maalesef hiçbir devam filmi ilkinin tadını vermiyor. İstisnalar elbette ki var mesela kitap uyarlamaları olan Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi serileri gibi ama maalesef Otel Transilvanya başarısızlar serisinde.

      Sil
  6. bir animasyon sever olarak nasıl izlemedim diye düşünüyordum :) önce birinciyi izlemek lazım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle önce birinciyi izlemelisin ve onu çok seveceğine inanıyorum. Keyifli seyirler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.